سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

نخستین نمایشگاه خدمات و تجهیزات هتل و میهمان نوازی در شهرآفتاب برگزار می‌شود

نخستین رویداد تخصصی خدمات و تجهیزات هتل و میهمان نوازی با عنوان تجاری «هتلیتی‌شو» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، برای نخسین بار در کشور از ۲۹ مهر تا ۲ آبان ماه قرار است فعالان حوزه هتلداری رویدادی تخصصی با رویکرد تامین زنجیره خدمات را تجربه کنند.

نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات و تجهیزات هتل و میهمان نوازی با عنوان تجاری HOTELITY SHOW در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب، در قالب دو سالن اصلی و با مشارکت ویژه برندهای معتبر هتلداری در سراسر جهان میزبان مخاطبان خواهد بود.

این رویداد با هدف نمایش آخرین تجهیزات، دستاوردها، امکانات و فن آوری‌ها در حوزه هتلداری، تبادل دانش و فن‌آوری با کشورهای فعال و صاحب نظر، تاکید هرچه بیشتر بر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری و نیازسنجی در راستای تولید تجهیزات و امکانات مرتبط با هتلینگ با تاکیدی ویژه بر اشتغل‌ازایی پایدار برگزار می‌شود.

از دیگر اهداف این رویداد می‌توان به زمینه‌سازی برای حضور و همکاری شرکت‌های خارجی در ایران با محوریت الگو برداری از آخرین فناوری‌های روز آنها و شبیه‌سازی آخرین متدهای هتلداری مربوط به کشورهای پیشرفته در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد.

پیش از این قرار بود این رویداد در مرداد ماه برگزار شود اما به دلیل درخواست مکرر شرکت‌های مشارکت‌کننده برای دارا بودن آمادگی بیشتر و حضور موثر در هتلیتی و همچنین باز تعریف برخی برنامه‌های تخصصی جدید به عنوان بخش‌های جانبی، این نمایشگاه با جابه‌جایی تاریخ برگزاری همراه شد.

انتهای پیام/

print

Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.