سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

آغاز به کار سه نمایشگاه تخصصی در شهرآفتاب

صبح امروز 3 نمایشگاه تخصصی  سومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد، تجهیزات، صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی، نمایشگاه صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته و  نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان  صبح امروز رسما در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، صبح امروز با حضور جمعی از روسای اتحادیه صنایع شیمیایی کشور، سومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد، تجهیزات، صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی آغاز به کار کرد.

گفتنی است این نمایشگاه مورد حمایت صندوق نوع آوری و شکوفایی است و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه 70 درصد از هزینه حضور خود را از صندوق دریافت کرده اند. و همچنین نمایشگاه مورد حمایت سازمان صنایع کوچک است نیز از این نمایشگاه حمایت کرده است

سومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد، تجهیزات، صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی نسبت به دو دوره گذشته خود از رشد 62 درصدی برخوردار است.

نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان

نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان با مشارکت دفاتر حرفه ای معماران برتر کشور، تامین‏ کنندگان مصالح ساختمانی، سرمایه‏ گذاران، معماران جوان ، شرکت‏های سازنده و …. در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور مسئولین دولتی در مورخ 21 آبان 1398 افتتاح می گردد.

این نمایشگاه مکانی بسیار مناسب جهت آشنایی با آخرین نوآوری‏ها و پیشرفت‏ها در حوزه ساخت و ساز است و به نوعی بزرگ‏ترین گردهمایی سازندگان و مهندسین ساخت و ساز در ایران محسوب می‏گردد. غرفه داران نمایشگاه ساختمان، در کنار ارائه جدیدترین محصولات‏شان، کارگاه‏های آموزشی جامعی را جهت ارائه اطلاعات کاربردی به مهندسین و متخصصین برگزار می‏ کنند. نمایشگاه ملی معماران و کارفرمایان همچنین فرصتی ویژه برای آشنایی و برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان محصولات ساختمانی و اخذ نمایندگی محصولات‏شان است.

هم زمان با برگزاری نمایشگاه ملی معماران کارفرمایان نمایشگاه تخصصی صنایع ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی در گروه های مختلف با مشارکت تامین کنندگان و شرکت های دانش بنیان در مکانی مناسب جهت آشنایی با آخرین نوآوریها و پیشرفتهای در حوزه ساخت و ساز تدارک دیده شده است .تامین کنندگان با رویکرد جدید در کنار محصولاتشان امکان برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور مهندسین و معماران را خواهند داشت و فرصتی ویژه برای آشنایی و برقرای ارتباط مستقیم با مخاطبین خود خواهند بود .

صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته

این دوره از نمایشگاه صنعت چوب از 21 تا 24 آبان ماه در مجموعه شهرآفتاب جریان داشته و علاقمندان می توانند از ساعت 10 تا 17 از این نمایشگاه دیدن کنند.

این نمایشگاه با حضور 75 مشارکت کننده و 85 واحد تولیدی – خدماتی از استان های البرز، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، سمنان، قزوین و قم در فضایی به مساحت 15 هزار مترمربع برگزار شده است.

زیر گروه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه از رسته های ماشین آلات و ابزار آلات کارگاهی، نوار، پی وی سی، تخته های فشرده و چند لایه، یراق آلات و مواد اولیه صنعت چوب هستند.

 

مجموعه شهرآفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.

مجموعه شهرآفتاب دارای یک ورودی شرقی از بزرگراه تهران- قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.

مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اردیبهشت ماه 95 با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب به بهره برداری رسید.

این مجموعه با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشکلات ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران احداث شده است.

 

انتهای پیام/

print

Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.