سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

معرفی دستاوردهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در جلسه “نهضت تبیین”

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در سلسله جلسات نهضت تبیین شهرداری تهران،  دستاوردهای شهرآفتاب در رویکردهای چهارگانه شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی نژاد در جلسه جهاد تبیین  که صبح امروز  در سالن جلسات با حضور کلیه کارکنان و معاونین این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: مساله جهاد یک عملکرد فوق العاده در عرصه انجام کارها است و تبیین نیز در راستای روشنگری عملکردهای درخشان جمهوری اسلامی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه منظور از جهاد تبیین تمرکز بر واقعیت دنیای اسلام و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است، گفت:  هنگام ارائه واقعیت ما باید بر چگونگی کیفیت واقعیت هم توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به رویکردهای چهارگانه شهرداری تهران در عرصه انجام کارها، افزود: در رویکرد  اصلی تلاش ما این است تا پایتخت دارای یک شهرنمایشگاهی در سطح بین المللی باشد و امید است که با تلاش صورت گرفته این امر به زودی اتفاق بی افتد و شهرآفتاب در تمامی زمینه ها دارای استانداردهای یک شهر نمایشگاهی باشد و تبدیل به قطب تجاری در کشور شود.

تقدسی نژاد با بیان اینکه اتکا به توانایی های درونی تحت عنوان “تحول درون زا” یکی از رویکردهای چهارگانه شهرداری است، بیان کرد: در این راستا استفاده از توانمندیهای داخلی شهرآفتاب از سیاستهای اصلی مدیریت بود و خوشبخاتانه در بیشتر زمینه ها ظرفیت های بلا استفاده این مجموعه دوباره مورد استفاده قرار گرفت و همچنین استفاده از ظرفیتها و امکانات شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته و با وجود برخی مشکلات، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی نمایشگاه شهرآفتاب، با اشاره به رویکرد “تحول کالبدی” شهرداری تهران، گفت: ساخت و تکمیل سالنهای نمایشگاهی شهرآفتاب یکی از موضوعات کالبدی است که با جدیت و پیگیری در سال گذشته آغاز شده است و امید است با رفع برخی مشکلات به سرعت به نتیجه برسد .  با تکمیل سالنهای شهرآفتاب شاهد انتقال نمایشگا های بزرگ به این مجموعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل برخی زیرساختهای تجاری و اقامتی شهرآفتاب یکی دیگر از اقدامات کالبدی صورت گرفته است، بیان کرد: فراخوان ساخت ساختمان تجارت جهانی شماره 2 به زودی انجام می شود و امید است ساختمان تجارت جهانی شماره 1 نیز به زودی تکمیل شود. همچنین موضوع ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، ساخت ورزشگاه بزرگ ورزش و ایجاد پایانه ترمینال مسافربری از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه رویکرد کالبدی است.

تقدسی نژاد با بیان اینکه “تحول روحی” رویکرد دیگر شهرداری تهران است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های با کیفیت  یک از تحولهای صورت گرفته در این زمینه بود و ما با شعار ” هر نمایشگاه ، حل یک مساله” سعی برا آن داریم تا کیفیت نمایشگاه ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به آخرین رویکر شهرداری تهران تحت عنوان ” تحول فن آورانه” گفت: ایجاد پارک های علمی و فناوری در دستور کار شهرداری تهران  قرار گرفته است و با تلاشهای صورت گرفته مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یکی از مکانهایی است که برای این منظور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

print
Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.