سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

نمایشگاه “صنعت ساختمان” در شهرآفتاب برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب درباره جزییات برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: این نمایشگاه با حضور فعالان صنعت ساختمان، ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در شهرآفتاب برگزار می‌شود.

عباس تقدسی‌نژاد؛ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره رویدادهای اخیر این سایت نمایشگاهی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه خودرو به عنوان بزرگترین رویداد خودرویی کشور و با حضور گسترده خودروسازان و واردکنندگان و استقبال کم‌نظیر مردمی ، 10 تا 15 بهمن‌ماه در شهرآفتاب برگزار شد.

وی افزود: درباره رویداد آتی نیز نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، 24 تا 27 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد. نمایشگاه صنعت ساختمان موسوم به «ایران بیلد 2024»، یکی از رویدادهای تخصصی است که بر شعار «هر نمایشگاه حل یک مساله» تمرکز ویژه‌ای دارد. شورای سیاست‌گذاری متشکل از فعالان باتجربه و متخصص صنعت ساختمان برای برنامه‌ریزی محتوایی و برگزاری این رویداد ساختمانی تشکیل شده است.

تقدسی‌نژاد بیان کرد: نخستین دوره برگزاری نمایشگاه ایران بیلد 2024 با هدف معرفی زنجیره ایجاد ارزش در صنعت ساختمان، فناوری‌های روز این حوزه و بهبود رقابت‌پذیری فعالان این صنعت در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب از اختصاص 20 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به این رویداد خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی متناسب با فناوری‌های روز صنعت ساختمان و نیازسنجی صورت گرفته از فعالان حوزه ساختمانی در ایام برگزاری این رویداد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

print

Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.