سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

اولین نمایشگاه تخصصی بتن آماده در شهر آفتاب آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ظهر امروز با حضور برخی مقامات کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، ظهر امروز نمایشگاه بتن آماده قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران  با حضور حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دبیر کانون سراسری انجمن صنفی بتن آماده، رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران، مشاور عالی کانون سراسری بتن آماده، رییس کمیته فنی کانون سراسری بتن آماده،، مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت مجری نمایشگاه و دیگر فعالان این حوزه در سالن a5 نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۹ هزار مترمربع باحضور 70 شرکت برگزار می‌شود. گروه‌های کالایی زنجیره تامین و زنجیره ارزش صنعت بتن آماده کشور در این نمایشگاه حضور دارند که شامل نمایشگاه تولید شن و ماسه از کارخانه‌های سراسر کشور، کارخانه‌های سیمان، مجموعه کارخانه‌های بتن آماده، مجموعه آزمایشگاه‌، شرکت تولید میکسر و همچنین مجموعه‌های استانی بتن آماده کشور که عضو کانون سراسری بتن آماده که حدود ۱4 استان است در این نمایشگاه حضور پررنگ دارند. همچنین حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی در این نمایشگاه حائز اهمیت است.

حلاجیان مدیر برگزاری این نمایشگاه در افتتاحیه گفت: در ۴ روز برگزاری نمایشگاه شرایطی مهیا شده است با توجه به تخصصی بودن این موضوع برگزاری دوره‌های آموزشی این بنگاه با همکاری کمیته فنی را در این نمایشگاه خواهیم داشت.

صنعت بتن کشور با توجه به اهمیت بسزایی که دارد تاکنون به شکل یه رویداد نمایشگاهی معرفی نشده بود که برای نخستین بار در کشور در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

print

Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.