سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

جزییات برگزاری نمایشگاه بهاره

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب گفت: نمایشگاه بهاره در شهرآفتاب از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایشگاه بهاره در شهرآفتاب بر اساس برنامه ریزی انجام شده از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر برگزار خواهد شد و امکان تمدید نمایشگاه تا پایان اسفندماه وجود دارد.

وی گفت: نمایشگاه شهرآفتاب به نسبت دیگر مکان‌های تعیین شده بزرگترین محل برگزاری نمایشگاه بهاره است و برای غرفه داران ۵۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت پایه در نظر گرفته شده است.

تقدسی با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه بهاره برنامه‌های جانبی برای خانواده برگزار خواهد شد گفت: جهت ایجاد فضای سرگرمی برای برای خانواده‌ها و بچه‌ها روزانه دو ساعت در زمان برگزاری نمایشگاه برنامه‌های سرگرمی مانند عموپورنگ و دیگر افراد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب در خصوص قیمت عرضه محصولات گفت: قیمت‌ها بر اساس مبالغی که اتحادیه‌ها مشخص کردند خواهد شد.

وی گفت: مردم می‌توانند هنگام مراجعه به نمایشگاه جهت تسهیل در خرید، وام ۲۰ میلیون تومانی با باز پرداخت ۴ ماهه دریافت کنند.

تقدسی در خصوص دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده گفت: درصورتی که شهروندان ۵ میلیون خرید داشته باشند شام رایگان دریافت می‌کنند، ۱۰ میلیون خرید داشته باشند می‌توانند از اسنپ رایگان استفاده کنند و درصورتی که خودرو داشته باشند ۱۰۰ هزار تومان بن خرید داده خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت پارک ۲۰ هزار خودرو در مجموعه شهرآفتاب وجود دارد و هیچگونه محدودیتی در پارک خودرو وجود ندارد.

تقدسی گفت: مردم می‌توانند برای حضور در نمایشگاه از مترو شهرآفتاب استفاده کنند و درب ایستگاه‌های مترو حرم مطهر امام خمینی (ره) و شاهد اتوبوس در نظر گرفته شده تا شهروندان را تا محل برگزاری نمایشگاه جا‌به‌جا کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب گفت: محل برگزاری نمایشگاه به صورت موضوعی تقسیم بندی خواهد شد تا خانواده دسترسی بهتری به محصولات مورد نیاز خود داشته باشند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

print

Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.