سلام، به سایت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب خوش آمدید.

جزییات تسهیلات بدون بهره ۲۰ میلیون تومانی برای خرید بهاره از نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۶ تا ۲۵ اسفندماه گفت: تسهیلات ۲۰ میلیونی تومانی به همراه قرعه‌کشی ۲ میلیارد تومان و ۲ خودروی کوییک برای خرید از نمایشگاه بهاره شهر آفتاب در نظر گرفته شده است.

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره جزییات برگزاری نمایشگاه بهاره گفت: نمایشگاه بهاره شهر آفتاب از -۱۶ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲- به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه مایحتاجی‌ که افراد به صورت مرسوم در ایام نزدیک به عید نوروز خریداری می‌کنند، عرضه خواهد شد.

وی افزود: در نمایشگاه بهاره شهر آفتاب، ۳‌ نوع مشوق شامل قرعه کشی به ارزش ۲ میلیارد تومان، وام ۲۰ میلیون تومانی بدون بهره و قرعه کشی ۲ خودرو کوییک در نظر گرفته شده است.

وی درخصوص وام ۲۰ میلیون‌ تومانی نیز مطرح کرد: افراد متقاضی این تسهیلات که دارای چک صیادی هستند، در بدو ورود به نمایشگاه اعتبارسنجی خواهند شد و می‌توانند وام ۲۰ میلیون تومانی را با بازپرداخت ۴‌ ماهه در قالب ۲ فقره چک صیادی و بدون بهره در قالب کارت خرید از نمایشگاه شهر آفتاب دریافت کنند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب همچنین گفت: در بین تمام افرادی که در طول دوره ۱۰ روزه بیش از ۵۰۰ هزارتومان خرید داشتند، در روز پایانی قرعه‌کشی ۲ عدد خودرو کوییک انجام خواهد شد.

تقدسی نژاد ادامه داد: قرعه کشی ۲ میلیارد تومانی شامل خریدهای بیش از ۵ میلیون تومان می‌شود و علاوه بر این مزایای منظور شده به تناسب کالاها تخفیف‌هایی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است.

وی در پایان در خصوص نحوه دسترسی شهروندان به نمایشگاه شهر آفتاب مطرح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق ایستگاه مترو شهر آفتاب که منتهی‌الیه جنوبی خط یک مترو (تجریش به شهر ری) است، در نمایشگاه حضور یابند. همچنین به جهت فاصله زمانی حرکت قطار در ایستگاه شهر آفتاب، شهروندان می‌توانند از ایستگاه مترو «شاهد_باقرشهر» نیز با اتوبوس‌هایی که برای انتقال شهروندان تا نمایشگاه در نظر گرفته شده، در نمایشگاه حضور یابند. علاوه بر این ۲۰ هزار ظرفیت پارک خودرو در داخل و بیرون مجموعه برای علاقه‌مندانی که با خودرو شخصی به نمایشگاه می‌آیند، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع : پایگاه خبر تحلیلی شهر

print

Print
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.